FAQ
Długoterminowa strategia firmy Lukoil polega na osiągnięciu poziomu lidera rynku w segmencie “jakość-cena”. Ceny paliw na naszych stacjach paliwowych są niższe niż u większości innych renomowanych koncernów międzynarodowych, jednak w żadnym wypadku nie są najniższe na rynku. Tajemnica naszych cen jest prosta: nie inwestujemy w drogie kampanie reklamowe ani w duże programy lojalnościowe.
- Sprzedajemy takie same produkty, jak inne renomowane międzynarodowe koncerny paliwowe.
- Wszystkie produkty spełniają wymogi określone przepisami.
- Gwarantujemy jakość sprzedawanych przez nas produktów.
- Z punktu widzenia przychodów pierwszeństwo oczywiście ma sprzedaż paliwa, jednak ciągle próbujemy zwiększyć sprzedaż usług dodatkowych.
- Zgodnie z naszą polityką biznesową nie ujawniamy szczegółów dotyczących sprzedaży.
Tak, będziemy kontynuować działania w tym kierunku. Jednocześnie będziemy wprowadzać kolejne usługi o wysokiej jakości.