Nasz serwis używa plików cookies. Klikając Akceptuję lub korzystając dalej z serwisu, wyrażają Państwo zgodę na politykę prywatności i cookies LUKOIL.
 
 

Kontrola jakości

Kontrola jakości

Lukoil dokłada wszelkich starań, by na stacje paliw należące do koncernu dostarczane było paliwo najwyższej jakości, ku zadowoleniu i satysfakcji naszych klientów. Początkowa kontrola odbywa się już na terminalu załadunkowym, w bazie paliw. Prowadzona jest przez właściciela naftobazy, a próbki są codziennie poddawane specjalistycznej analizie. Żadna dostawa nie może opuścić magazynu bez odpowiednich dokumentów, które są jednocześnie certyfikatem jakości.
 
Obrót paliwami jest także pod ścisłym nadzorem specjalnych instytucji państwowych, których zadaniem jest zapewnienie dopuszczenia do sprzedaży tylko paliw spełniających normy. Wyrywkowe kontrole poszczególnych partii produktów naftowych są na porządku dziennym. Dotyczy to nie tylko stacji paliw, ale także poszczególnych ogniw całego łańcucha dystrybucji.
 
Ponieważ niezwykle zależy nam na posiadaniu w ofercie tylko najlepszych produktów, kontrole przeprowadzamy również we własnym zakresie, na własny koszt, w niezależnym, specjalistycznym laboratorium, do którego przesyłane są pobrane próbki.

Gwarancja jakości

Stacje paliw LUKOIL sprzedają paliwa wyłącznie od sprawdzonych dostawców, którymi są międzynarodowe koncerny petrochemiczne oraz krajowe rafinerie.
 
Firmy transportowe, które dostarczają paliwo na stacje, to znane przedsiębiorstwa, z długą tradycją i mocną pozycją na rynku. Ich profesjonalne usługi poparte są referencjami oraz certyfikatami jakości usług (ISO).
 
Dodatkowym zabezpieczeniem w procesie logistyki, jest przestrzeganie zasady przewożenia w poszczególnych komorach cysterny zawsze tego samego produktu. Zabronione jest na przykład napełnianie komory benzyną , jeśli wcześniej przewożono w niej olej napędowy czy inne paliwo o odmiennych właściwościach.
 
W czasie dostawy paliwa na stacje, przy cysternie obecny musi być nie tylko kierowca, ale także pracownik stacji. Wymagane jest przestrzeganie restrykcyjnej procedury przyjęcia paliwa, co na bieżąco jest sprawdzane. Osoby obecne przy dostawie oraz specjalne urządzenia uniemożliwiają zmieszanie produktów, czy powstanie wycieku.
 
Stacje paliw LUKOIL wyposażone są również w nowoczesne urządzenia, których zadaniem jest detekcja wody w zbiornikach.

Wszystkie stacje spełniają najbardziej restrykcyjne wymagania dotyczące urządzeń i technologii magazynowania produktów i posiadają stosowną dokumentacje.
 
Wszelkie przeglądy okresowe instalacji, czy usuwanie osadów i czyszczenie zbiorników określone są w poszczególnych przepisach prawnych. Zwracamy szczególną uwagę na prowadzenie tych czynności we właściwym czasie.
 
Szczególnych starań dokładamy do oferowania naszym klientom paliw, zgodnych z wymaganiami ustawy, dotyczącej jakości poszczególnych okresach roku. Przestrzegamy wymagań dotyczących paliwa letniego, przejściowego czy zimowego oraz terminów zmian.
 
W przypadku wystąpienia sytuacji nadzwyczajnych, kiedy pada choć cień wątpliwości, czy paliwo spełnia normy, pierwszym krokiem jest wstrzymanie sprzedaży paliwa na stacji, której dotyczy problem, po czym pobrane próbki przekazywane są do badań w specjalistycznym, niezależnym laboratorium. W razie konieczności, paliwo jest usuwane, a po wyczyszczeniu zbiornika napełniane nowym, pełnowartościowym produktem.

Jak postrzegana jest jakość produktów przez LUKOIL, a jak przez klientów?

Produkty sprzedawane na stacjach LUKOIL muszą być perfekcyjnie dobre i sprawdzone w „każdym calu”. Jest to jeden z priorytetów działalności koncernu. Dowodem może być czołowa pozycja na rynku oraz miliony zadowolonych konsumentów na całym świecie.

Klienci, na każde życzenie mogą sprawdzić dokumenty dostawy paliwa, które jest sprzedawane na stacji. Są one archiwizowane na stacjach, więc istnieje możliwość ich sprawdzenia nawet z dłuższego okresu czasu. Świadectwa jakości są okazywane na każdej stacji, jeśli tylko klient ma takie życzenie.