Zgubiłem lub skradziono moją kartę
- Karta Flotowa LUKOIL może być natychmiast zablokowana w Twoim serwisie on-line.
- W czasie godzin pracy działu karty flotowej, możesz zadzwonić lub wysłac fax bądź e-mail. W takiej sytuacji, karta zostanie zablokowana niezwłocznie po otrzymaniu wiadomości.
- W każdym przypadku konieczne jest potwierdzenie zagubienia lub kradzieży karty w formie pisemnej. Stosowny formularz może być wypełniony on-line tutaj.Przed wysłanie informacji, prosimy o wypełnienie wszystkich rubryk, podstemplowanie i podpisanie.
- W przypadku kradzieży karty, prosimy o załączenie kopii protokołu sporządzonego przez policję. Dotyczy to również sytuacji, kiedy zagubiona karta została wykorzystana przez nieuprawnioną osobę.
Ze względów bezpieczeństwa, w przypadku zagubienia lub kradzieży karty, nie wahaj się jej zablokować. Prosimy o natychmiastowe poinformowanie nas o takim zdarzeniu.